Nieuws.jpg

Persbericht: 'Liz grandcafé wordt "Moeke Nijmegen"'

'Liz grandcafé wordt "Moeke Nijmegen"'

ETTEN-LEUR – Met ingang van 1 januari 2020 heeft Meyer Beheer B.V., gevestigd te Etten-Leur, “LIZ grandcafé” in Nijmegen overgenomen.

LIZ grandcafé, gelegen aan de Lentse plas en Pathé Nijmegen, is een veelzijdige horecagelegenheid. Naast het grandcafé, kent de locatie ook een aparte zaal met een bar en een dakterras met prachtig uitzicht over het water. Tevens bevindt zich aan de zijkant van het pand een ijssalon met eigen terras.

Vanaf 10 februari zal LIZ gedurende een korte periode sluiten, om na een korte verbouwing medio maart verder te gaan als Moeke Nijmegen. Moeke is een succesvol grandcafé concept dat zijn sporen inmiddels verdient heeft. ‘’Moeke wordt de nieuwe huiskamer van Nijmegen; een grandcafé waar iedereen, op ieder moment van de dag welkom is voor de koffie, lunch, borrel of diner. “Ik zit even bij Moeke” is inmiddels bij velen bekend. Iedereen komt graag bij Moeke over de vloer. Zij wil graag dat haar gasten zich thuis voelen en het hen aan niks ontbreekt. Voor Moeke zijn kwaliteit en sfeer heel belangrijk.

Moeke Nijmegen wordt de 6e Moeke vestiging onder de vlag van Meyer Beheer. Ook zullen er dit jaar vestigingen in Scheveningen en Ede geopend worden en zijn er vergevorderde plannen voor nog twee vestigingen elders in het land. Na de eerste Moeke in het Ginneken, een wijk in Breda, volgden al snel Moekes in Rhenen, Delft, Nijkerk en Enschede. Daar is Moeke inmiddels uitgegroeid tot een begrip.

Meyer Beheer is een onderneming die zich al meer dan 30 jaar succesvol bezighoudt met het beheren en exploiteren van een grote diversiteit aan horecabedrijven door heel Nederland. Door het ontwikkelen van nieuwe horecaformules is Meyer Beheer B.V., met haar meer dan 2000 gemotiveerde medewerkers, een toonaangevend bedrijf in de horeca. Alle bedrijven binnen Meyer Beheer B.V. hebben hun eigen identiteit. Toch zijn al deze bedrijven herkenbaar aan hun uitstraling, gastgerichtheid, veiligheid en continuïteit. Maar vooral ook aan de kwaliteit van haar medewerkers die de juiste vakkennis en passie hebben om iedere gast een plezierige beleving te geven.

Over Moeke: Iedereen komt graag bij Moeke over de vloer. Voor een kop koffie, een broodje of om ’s avonds lekker aan te schuiven voor het eten. Moeke zorgt voor de hapjes en de drankjes. En natuurlijk een gezellige sfeer. ‘Ik zit even bij Moeke’ is dan ook het mooiste excuus om het wat later te maken. Om net iets langer te genieten, te tafelen of nog een laatste drankje te bestellen. Maar Moeke’s wil is geen wet. Bij Moeke kan alles. Het is er altijd gezellig. Een plek waar je elkaar ontmoet en waar je je vrienden mee naar toe neemt. Heerlijk genieten op het terras, een drankje aan Moeke’s bar, een lekker bord eten uit Moeke’s keuken, een goed gesprek aan één van Moeke’s tafels of de voetjes van de vloer. Bij Moeke is het altijd feest.

www.moeke.nl

www.meyerbeheer.nl